17 stycken funderingar kring män...

Asså, män är inte så smarta, det vet vi ju ;) Så här kommer några funderingar om dem.

Hur många män behövs det för att byta en toarulle?
Man vet inte, det har aldrig hänt 
Varför är en man både snål och slösaktig på samma gång?
Bara en man skulle köpa en bil för femtusen och sedan sätta i en stereo för tjugotusen..

Varför är mannens kiss gult och spärman vit?
Bara för att man ska veta om han kommer eller går.

Varför får inte mannen en medelålderskris?
De är alltid fast i tonåren 
Varför väger gifta kvinnor mer än ogifta?
Ogift kvinnor kommer hem, ser vad som finns i kylskåpet och går till sängs.
Gifta kvinnor kommer hem, ser vad som finns i sängen och går till kylskåpet.
Varför tvättar inte män?
För att varken tvättmaskinen eller torktumlren har en fjärrkontroll.
Var är skillnaden på en smart man och ett UFO?
Jag vet inte, jag har inte träffat någon av dem..
Varför är män som hundar?
Båda har en ogrundad rädsla för dammsugaren (Nu räknas inte jockiboi..)
Båda har ett överdrivet intresse för kvinnors skrev.
Båda är misstänksamma när det gäller brevbäraren.. 

Hörde ni talas om kvinnan som äntligen förstod sig på män?
Hon dog av skratt innan hon berättade det för någon
Varför blinkar inte kvinnorna under förspelet?
Dom hinner inte 

Varför behövs det 1 miljon spermier för att befrukta ett ägg?
Dom frågar inte efter vägbeskrivningen 
Varför skapade gud män?
Därför att en massageapparat inte kan byta däck och klippa gräset 
Varför har inte kvinnor mäns hjärnor?
Vi har ingen penis att placera den i 
Vad har elektriska tåg och bröst gemensamt?
Bägge är menade för barn, men det är männen som leker med dem i slutändan
Varför onanerar män?
De älskar sig själva. 

Varför har män fått större hjärna än hundar?
Bara därför dom inte ska jucka kvinnors ben på cocktailpartyna.. 
Varför skapade gud mannen först?
Man brukar göra en råskiss innan man får fram en perfekt produkt
Loove you guuys!

Puss people!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska varenda tjej dö när det är någon kändis och skrika sönder? OMG HAN ÄR SÅ SÖT JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR AMGGGGGGGGGGGGGG.



Varför ska tjejer slösa en massa tusenlappar på skit?



Varför ska tjejer lägga ut bilder där man ser typ 50% av deras bröst på fb? TYp 70% som gör detta.



Varför ska tjejer vara såna jävla horor under tonåren? '' I'm young, let me have fun''?



-----------------------

Varför får inte mannen en medelålderskris?

Alla får detta.



Varför väger gifta kvinnor mer än ogifta?

Falskt.



Varför tvättar inte män?

Faktist så är det mammorna som skämmer bort sina pojkar, tex jag, jag har aldrig fått lära mig att tvätta etc men mina syrror har, varför? Har aldrig ens blivit frågad.



Varför skapade gud män?

Ifall du hade en hjärna så skulle du inte svara på ett sådan efterblivet sätt. Jag kan lika gärna säga, varför skapades kvinnor? För så vi kan knulla dom. Men jag har mer respect för kvinnor än att säga så, tack för hur du visar hur dumma vissa människor är.

Skaffa respekt.



Varför har inte kvinnor mäns hjärnor?

Så vi placerar våra penisar i kvinnors hjärna? Dafaq.



Varför onanerar män?

Båda könen onanerar FACEPALM, du kunde lika gärna ha sagt varför onanerar tjejer?



Varför är män som hundar?

Båda har en ogrundad rädsla för dammsugaren (Nu räknas inte jockiboi..)

Båda har ett överdrivet intresse för kvinnors skrev.

Båda är misstänksamma när det gäller brevbäraren..



Vi är fan inte rädda för en jävla dammsugare, LOL.

Tjejer gillar kukar?

Wut?

Och varför räknas inte jockiboi? Den äckligaste och fulaste killen.



Var är skillnaden på en smart man och ett UFO?

Problemet med tjejer är att ni alltid tar idioter till pojkvänner.



2012-06-05 @ 12:38:16
Postat av: Linnéa Ottosson

Haha chilla, är du helt humörlös eller? Pinsamt som inte vågar stå för vem du är ;)

2012-06-05 @ 13:55:26
URL: http://michaelalinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, bara sur på dumma tjejer.

Inte pinsamt alls, känner inte för att bli ovänn med henne.

2012-06-05 @ 14:57:37
Postat av: Anonym

Oj, jag menade dig. Läste inte namnet, läste istället URL. Och ifall jag gjorde en sån här om kvinnor så kan jag lova dig att du inte skulle ta det roligt.

2012-06-05 @ 15:01:07
Postat av: Linnéa Ottosson

Du verkade ju ta åt dig ordentligt? Jag skulle bara skrattat åt det att kolla vidare;D

Detta är liksom en skämt sak från en bok haha!

2012-06-05 @ 23:14:18
URL: http://linneaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0