Ny pyjamas & andra härligheter!

Assååw, jag har inte haft tid för blogga idag :o Eller tid och tid? I skolan slipper jag lektionerna och FÅR göra vafan jag vill, för det har jag fått tillåtelse till . Antingen att jag får ledigt den sista tiden av skolan helt, eller att jag bara sitter och gör nothing? 
Jag skulle ju kunnat blogga i skolan.. Men jag fixade lite andra saker som ikonen i browsern.. (Venne riktigt om amn säger så men.) 
Efter det åkte jag hem till mormor & morfar, bor ju även där. Sen åkte vi till våran sommarstuga, typ i Göteborg? Haha, det är en kolonistuga dom köpte när jag var bebis hihi! Skönt att komma ut på 'landet' (även fast Stenungsund är med 'landet'). Dom har även spelat in en film här utanför, typ precis utanför vårat hus.. Den hette typ Play? Ingen aning, får la kolla på den någon dag framöver. Det är ju ändå lite skoj att den är filmad precis utanför här? Där jag och älskling brukar gå och relaxa och mysa, hihi! Det är typ massa kullar & kossor som går löst? Som tur är dom inte uppe på mitt å älsklings ställe Bara älskar att ligga i solen och mysa där! 
Imorgon ska jag träna på träningscykel eftersom mina träningskläder är i Stenungsund. Smart tjej som lämnar dem där! Tjohooo! 
Imorgon eftermiddag åker jag hem till Partille igen, det lite roliga är att det går faktiskt en buss direkt till Partille Centrum här ifrån.. Ska kolla upp lite mer om det imorgon, eftersom mormor & morfar bor här över somrarna så är det ju skitlätt att ta sig till dem då? Jag menar. Vart jag än är, Partille, Bohus, Stenungsund, så är det ändå lika långt till varje ställe? Ska jag åka från S - B, så tar det 1 tim å tio min, samma mellan S-P & P-B , fast tar nog lite längre mellan S - P, men själva grejen. Så Från P och hit tar de la 20-30 min?
Anyway, fick en ny pyjamas idag! Gissa om jag blev glad?! Jag menar, kolla mönstret, bara sooo me!
Tjena osminkade tjej! 
Nu ska jag gosa ned mig i min nya pyjamas och sova!
Love yu guuys!


Puss people! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0