På g till..

På vägen in till Stenungsund för att dra till UMO, sen träna! Tjuuhuuuuu va jag ser fram emot det! Ganska chill eftersom resten av hålan är i skolan typ? Skönt å träna i lugn och ro! Ska försöka ge gärnet nu. För nu är jag trött på mig själv.
Dock är det lite svårt, för ibland får jag bara inte i mig någon mat. Nu har jag en smoothie med mig till skolan, det är 250 ml i den, det är en banan, lite mjölk & frysta bär. Asså, det är egentligen typ ingenting, det är egentligen bara som att äta en banan. Och vet att man behöver mer till frulle än det.. Men har inte ens smakat på den än. Så ska försöka trycka i mig den snart.
Love you guuys!

Puss people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0