Min wierd dag?.. Grr sexy baby!

Assåååww. Tummen ner för dagen! Eller ioförsig har den varit ganska ok, men ja.. Antar att ni vill veta, ja, eftersom ni läser bloggen 
Allt började jätte fint en kall sommar morgon..
"Linnéa, klockan är kvart över sju, du får gå upp nu"
"Aaaaaaaa, jag vet"
Det är standad när jag sover, jag trodde nämligen klockan var 6.15.. Eftersom Philip satt klockan på det!? Men icke. Jag reagera inte och vaknade 5 minuter senare, och fattade läget. 
"TJUGO ÖVER SJU? VARFÖR SA DU INTE DET?"
Fick småpanik men var klar till halv åtta, eftersom Pontuz skulle komma och hämta oss då. Blev liksom att SLÄNGA på sig kläderna och lägga i det sista i väskan, medans Philip var nere och gjorde två mackor till mig, och hällde upp en halvliter mjölk i en flaska..? Tack älskling, jätte snällt! Älskar dig massvis :*. Men nästa gång, GÖR MAT TILL DIG SJÄLV MED DÅ! Är rädd om min pojke.
Sedan då var vi påväg till tåget, så fick jag vänta en ca 30 minuter på det.. Tjuuhuu! När det äntligen kom, satte jag mig bekvämt, ofc. Så ringde en vän & så hade vi en väldig disskusion om en person, jag kallar den för 'den'. För handligen var, ' är det en tjej eller är det en kille'? Jag tror ingen är riktigt säker.
Efter det satt jag där helt alone. Efter ett tag var jag tvungen å byta i Falköping, ååh så jobbigt.. Så sätter man sig på de jävla sthlm tåget.. Va händer inte då? jo, man blir intryckt mellan massa jävla gamlingar, som sitter och glor på min datorskärm? Hallå, har ni aldrig sätt en dator innan? 
När jag väl kommer till stan, så är min favvo restaurang stängd (eller ja, den ligger på 2:a av listan). Är det nu jag ska vara förvånad? Då får man gå till jävla donken. Jag som va cp hungrig beställer Happy Meal (Bör stämma dem, blev fan inte happy..), med en mellan pomes ist för liten, stor coola & kyckling vingar till det! Fan va gott med kycklingvingarna! Men dom är liksom mini? Aja, får tänka på att de inte är så nyttiga.. Jag menar, dem kommer ju från donken..? Sen tog de en jävla evighet att ens få fram den jävla maten? Va fan tror ni att ni håller på med eller? 
Hann iallafall med tåget! Som tur var. Började nästan tvivla när det var 20 min innan tåget skulle gå. Så kommer jag till skolan, slutade klockan ett, så hade liksom perfa? Så följde en annan vän med mig hem, men såklart hade man glömt nyckeln hem till mamma i Göteborg, såklart? Så vi satt och väntade i typ en och en halvtimma tills min granne kom hem. Dock skulle hennes lillebror komma och ge mig en nyckel egentligen, men han kom inte..
Vännen skulle låna en hårsak.. Asså, vettefan va maniken heter, men varm, det vet jag att den blir...
Sen var jag hemma ett tag å städade fint för min mor & åt lite, stack hit.. Inte gjort ett dugg sen? Kanske dags att göra lite nytta nu? Ska platta håret! 
Luuvvvää yuuu guys!



Kommentarer
Postat av: Sebastian Keller

fin tjej<3

2012-06-22 @ 15:34:04
URL: http://sebastiaankeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0