Min övriga helg...

Okej, vad hände i helgen? Assååå, tror du verkligen jag kommer ihåg det? Mjo, okaj, låt gå.
Fredag:
Ja, då vet ni ju vad som hände Love it! 

Lördag:
Noooothing, vi låg och sov typ? Så såååårrwyyy för nooo blogging.

Söndag; 
Kom Pontuz, så lite smått onödigt så åkte vi hem till honom, skit långt? Sen åkte vi tillbaka, mmkkay..
När vi kom tillbaka skulle vi tre göra mat.. Ehh, Philip ville ha nått helt annat än jag och Pontuz.. Eller ja. Jag vill inte ens berätta om hans wierda blandning. Jag och Pontuz åt lax, potatis och örtsås.. Tror jag? När vi va klara satte Philip ned såskastrullen på golvet till katterna.. Såhär gick det..:
(Kattunge som dyyyker ned i såsen..
Blev ett bad för denna lilla flicka
Efter det så hände inte så värst mycket..
Jo, innan Pontuz kom, så klippe han sig.. Bokstavligt talat. Skulle göra sån snygg frisyr, venne va den heter, men sökte på "sidecut men" på google så kom det upp så mena.. Skulle vara snyggt på han. Men vad gör han ? Jo, tar 12 mm rakt över huvudet.. Fatta va sur jag blev.  Assååw, sure, hans hår. Men och ? Visste att han skulle ångra sig. Så när han fått ut håret igen, ska JAG betala frisör åt honom å så ska han göra det.. Inte fan tar jag nått budget ställe heller. Ska de göras, ska de göras ordentligt.
Idag så åkte jag hem på morgonen.
Love you guuys!



Puss people! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0