Lyckad gårdag!

Assåååw, idag skall jag åka till älskling, tar sällskap av Frida, eftersom hennes pojkvän bor i närheten av min, å hon i närheten av mig, så passar det perfa? 

Gårdagen var faktiskt ganska lyckad! Trodde jag verkligen inte. 
För er som inte vet, så var jag på avslutningsmiddag! Hade fruktansvärt kul för att vara med min klass. Jag menar, sheit. Fast ioförsig var jag inte med dem omogna 3åringarna. Jag menar dom som inte ens svarar om jag frågar dem nått allmänt, som en, fråga han när vi börja, han hörde men bara sket i det. Så är dem flesta annars emot mig. Men dom hade lyckats få ihop bordsplaceringen as bra! 
Assååw, jag skall egentligen städa såååååå..
Luuuuv yaaaa guuys!
Puss people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0