Min gårdag ;)

Hade en super dag igår, som vanligt, ofc 
Åkte ju först tillsammans med en super trevlig tjej som hette Frida! Tackar verkligen för en super kul pratstund ;)
Sen åkte jag och älskling, med hans far å styvmor ett tag på A6 och sprang runt. Assååw, har dom inte Gina Tricot eller Cubus? Budget.. Daaah.. Inte för att dem affärerna är så fina dem heller men.. Jag gillar dem. Har verkligen helt plötsligt börjat gilla Cubus kläder. Men anyway, sedan kom vi hem, gjorde inte så mycket, sen kom Pontuz.. Philip å Pontuz bestämer sig plötsligt för att åka in till stan? (Jkpg stad.. pfft.) Så då messar jag Michaela så jag slipper vara själv med dem
När vi kom till stan så åkte vi till McDonalds.. För det var dit pojkarna ville! Så jag beställde en Happymeal, jag menar, ska man banta kan man ju inte trycka i sig typ en BIG Mac. Så på måndag blir det HÅRD träning bitches ..
Nejdå, skojar bara, ska ta det lugnt.
Efter ett tag kom en kompis till Michaela & hans kompis, trevliga killar! 
Sen kan man ju inte säga att allt var bra. Efter dom två stuckigt så kom en kompis till Philip & Pontuz förbi på drive in. Dah, asså, sen skulle vi tydligen åka till nån ful parkering och typ vara där? Assåå, jävla bonnar säger jag bara. Usch, hallå? Vart är de coola folket..  Sen skulle vi äntligen hem.. Trodde jag? Nej, då skulle vi följa efter en bil, som vi inte hade en aning om vem det var eller nått, det ända vi vet var att de va ungdommar i bilen.. Så följde vi efter en jävla bit kan jag ju säga! Haha, jääävlar va lagligt dom körde. Pontuz har en sån bil som typ ser ut som sevilsnut ? 

Anyway, thanks for the niiight bitches! 

Love uu all guuys!!


Puss people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0